statut
VALABIL PENTRU CONTRACTURILE DE VÂNZARE ÎNCHEIATE DIN 25 DECEMBRIE 2014
CUPRINS:
-
DISPOZIȚII GENERALE
-
SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
-
CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA UNUI ACORD DE VÂNZARE
-
METODE ȘI TERMENE DE PLATĂ PENTRU PRODUS
-
COST, METODE ȘI DATA LIVRĂRII ȘI PRIMIREA PRODUSULUI
-
RECLAMAREA PRODUSULUI
-
METODE EXTRAJUDICIALE DE REZOLVARE A RECLAMĂRILOR ȘI DE EXECUTARE A RECLAMĂRILOR, CA ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
-
DREPTUL DE A RETRAGA DIN CONTRACT
-
DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII
-
DISPOZIȚII FINALE
Magazin online KeeShoes îi pasă de drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile care îi sunt conferite prin Legea cu privire la drepturile consumatorilor. Prevederile contractelor mai puțin favorabile consumatorului decât prevederile Legii privind drepturile consumatorilor sunt invalide, iar în locul lor se vor aplica prevederile Legii drepturilor consumatorilor. Prin urmare, prevederile acestor regulamente nu sunt menite să excludă sau să limiteze drepturile consumatorilor care le sunt conferite de dispozițiile legale obligatorii, iar eventualele îndoieli ar trebui explicate în beneficiul consumatorului. În cazul oricărei nerespectări a dispozițiilor prezentului regulament cu dispozițiile de mai sus, aceste prevederi vor prevala și ar trebui aplicate.
-
DISPOZIȚII GENERALE
-
Magazin online disponibil la adresa de internet KeeShoes este condus de Dorota Bauer conducerea unei afaceri sub numele companiei Încălțăminte Dorota Bauer înscris în registrul central și informații privind activitatea economicădin Republica Polonia condusă de ministrul responsabil cu economia, având: adresa sediului de activitate și adresa pentru service: Klasniawice 167, 96-100 Miedniewice, NIP 8360013865, REGON 750425486, Adresa de e-mail: magazin @ KeeShoes, număr de telefon: +48 696658781.
-
Aceste reglementări se adresează atât consumatorilor, cât și antreprenorilor care utilizează magazinul online (cu excepția punctului 11 din regulament, care este destinat doar antreprenorilor).
-
Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în legătură cu implementarea prevederilor prezentului regulament este Furnizorul de servicii. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri cuprinse în domeniul de aplicare și pe baza principiilor stabilite în politica de confidențialitate publicată pe site-ul magazinului online. Furnizarea de informații personale este voluntară. Fiecare persoană ale cărei date personale sunt prelucrate de către Furnizorul de servicii are dreptul de a-și inspecta conținutul și dreptul de a le actualiza și corecta.
-
Definiții:
-
ZIUA DE LUCRU - o zi de la luni până vineri cu excepția sărbătorilor legale.
-
FORMULAR DE ÎNREGISTRARE - un formular disponibil în Magazinul online care vă permite să creați un cont.
-
FORMULAR DE COMANDĂ - Serviciu electronic, un formular interactiv disponibil în Magazinul online care permite plasarea unei Comenzi, în special prin adăugarea Produselor în coșul electronic și definirea termenilor Acordului de vânzare, inclusiv modalitatea de livrare și plată.
-
CLIENT - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de reglementările aplicabile în general, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, pe care legea recunoaște capacitatea juridică; - cine a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de vânzare cu Vânzătorul.
-
COD CIVIL - Legea Codului civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de legi 1964 nr. 16, pct. 93, cu modificările ulterioare).
-
CONT - Serviciu electronic, o colecție de resurse din sistemul ICT al furnizorului de servicii marcat cu un nume individual (autentificare) și o parolă furnizate de destinatarul serviciului, în care datele furnizate de destinatarul serviciului și informații despre comenzile plasate de acesta în pagina online Magazinul este colectat.
-
NEWSLETTER - Serviciu electronic, serviciu de distribuție electronică furnizat de furnizorul de servicii prin e-mail, care permite tuturor beneficiarilor de servicii care îl utilizează să primească automat de la furnizorul de servicii conținutul ciclic al edițiilor ulterioare ale buletinului informativ care conțin informații despre produse, știri și promoții în Magazin online.
-
PRODUS - disponibil în Magazinul online un lucru mobil fiind subiectul Contractului de vânzare între Client și Vânzător.
-
REGULAMENTE - aceste reglementări ale magazinului online.
-
MAGAZIN ONLINE - magazinul online al furnizorului de servicii disponibil la adresa Internet: KeeShoes.
-
VÂNZĂTOR; FURNIZOR DE SERVICII - Dorota Bauer desfășurarea activității de afaceri sub numele companiei Încălțăminte Dorota Bauer înscris în Registrul central și informații privind activitatea economică a Republicii Polonia păstrate de ministrul responsabil cu economia, având: adresa locului de desfășurare a activității și adresa pentru service: Klasnia 167, 96-100 Miedniewice, NIP 8360013865, REGON 750425486, Adresa de e-mail: magazin @ KeeShoes, număr de telefon: +48 696658781.
-
ACORD DE VÂNZARE - un contract de vânzare a produselor încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului online.
-
SERVICIU ELECTRONIC - un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii destinatarului serviciului prin intermediul magazinului online.
-
PRESTATORUL SERVICIULUI - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de reglementările aplicabile în general, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, pe care legea recunoaște capacitatea juridică; - utilizarea sau intenția de a utiliza Serviciul electronic.
-
ACTUL DREPTURILOR CONSUMATORILOR, ACT - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827, astfel cum a fost modificat)
-
COMANDĂ - Declarația de intenție a Clientului prezentată prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea unui Acord de vânzare a produselor cu Vânzătorul.
-
-
-
SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
-
Următoarele servicii electronice sunt disponibile în magazinul online: Cont, Formular de comandă și Buletin informativ.
-
Cont - utilizarea Contului este posibilă după parcurgerea a doi pași consecutivi de către Destinatarul serviciului - (1) completarea Formularului de înregistrare, (2) făcând clic pe „Creați un cont". În formularul de înregistrare, este necesar ca beneficiarul serviciului să furnizeze următoarele date ale beneficiarului serviciului: numele și adresa de e-mail și parola.
-
Contul de servicii electronice este furnizat gratuit pentru o perioadă nedeterminată. Beneficiarul de servicii are opțiunea, în orice moment și fără a da un motiv, ștergerea contului (demisia din cont), trimițând o cerere adecvată furnizorului de servicii, în special prin e -mail la adresa: sklep@keeshoes sau în scris la adresa: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice.
-
-
Formular de comandă - utilizarea Formularului de comandă începe atunci când Clientul adaugă primul Produs în coșul electronic din Magazinul online. Plasarea unei comenzi are loc după ce Clientul a parcurs doi pași consecutivi - (1) după completarea Formularului de comandă și (2) clic pe site-ul magazinului online după completarea câmpului Formular de comandă " Cumpără acum „- până atunci, este posibil să modificați datele introduse (pentru a face acest lucru, urmați mesajele și informațiile afișate disponibile pe site-ul magazinului online). În Formularul de comandă, este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele date cu privire la Client: numele și prenumele / numele companiei, adresa (strada, numărul casei / apartamentului, codul poștal, orașul, țara), adresa de e-mail, contactul numărul de telefon și datele referitoare la Contractul de vânzare: Produsul (produsele), cantitatea produsului (produsele), locul și modalitatea de livrare a produsului (produsele), metoda de plată. În cazul clienților care nu sunt consumatori, este necesar, de asemenea, să furnizați numele companiei și numărul de identificare fiscală.
-
Formularul de comandă a serviciului electronic este furnizat gratuit și are un caracter unic și se încheie atunci când comanda este plasată prin acesta sau când Clientul încetează să plaseze comanda prin intermediul acestuia.
-
-
Buletin informativ - utilizarea Buletinului informativ are loc după introducerea adresei de e-mail în fila „Buletin informativ” vizibil pe site-ul magazinului online către care urmează să fie trimise edițiile ulterioare ale Buletinului informativ și făcând clic pe „ Inscrie-te ". De asemenea, vă puteți abona la Newsletter selectând caseta de selectare corespunzătoare la crearea unui Cont - la crearea Contului, Clientul este abonat la Newsletter.
-
Serviciul electronic al newsletterului este furnizat gratuit pentru o perioadă nedeterminată. Beneficiarul de servicii are opțiunea, în orice moment și fără a da un motiv, dezabonându -se de la newsletter (demisia din newsletter), trimițând o cerere adecvată furnizorului de servicii, în special prin e -email la adresa: [email protected] sau, de asemenea, în scris la adresa: MiedNiewice 167, 96-100 Miedniewice.
-
-
-
Cerințe tehnice necesare pentru cooperarea cu sistemul TIC utilizat de furnizorul de servicii: (1) un computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet; (2) acces la poșta electronică; (3) Browser de internet: Mozilla Firefox versiunea 11.0 sau o versiune superioară sau Internet Explorer versiunea 7.0 și versiunile ulterioare, Opera versiunea 7.0 și versiunile ulterioare, Google Chrome versiunea 12.0.0 și versiunile ulterioare; (4) rezoluția minimă recomandată a ecranului: 1024x768; (5) activarea cookie-urilor și a suportului Javascript în browserul web.
-
Destinatarul serviciului este obligat să utilizeze Magazinul online într-o manieră compatibilă cu legea și moralitatea, cu respectarea drepturilor personale și a drepturilor de autor și a proprietății intelectuale a Furnizorului de servicii și a terților. Destinatarul serviciului este obligat să introducă date corecte de fapt. Destinatarului serviciului i se interzice furnizarea de conținut ilegal.
-
Procedura de reclamație:
-
Reclamații legate de furnizarea de servicii electronice de către furnizorul de servicii și alte reclamații legate de funcționarea magazinului online (cu excepția procedurii de reclamație pentru produse, care a fost indicată în pk vol. 6 și 7 din Regulamente) Destinatarul serviciului poate trimite, de exemplu:
-
În scris la adresa: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice;
-
în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: magazin @ KeeShoes;
-
Se recomandă ca beneficiarul serviciului să furnizeze în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe cu privire la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulilor; (2) solicitările Beneficiarului Serviciului; și (3) datele de contact ale persoanei care depune reclamația - aceasta va facilita și accelera examinarea reclamației de către Furnizorul de servicii. Cerințele stabilite în propoziția precedentă sunt doar recomandări și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației.
-
Furnizorul de servicii răspunde imediat la reclamație, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.
-
-
-
CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA UNUI ACORD DE VÂNZARE
-
Încheierea Acordului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă folosind Formularul de Comandă din Magazinul online, în conformitate cu punct 2.1.2 din Regulamente.
-
Prețul produsului afișat pe site-ul magazinului online este dat în zloti poloneze și include taxe. Despre prețul total, inclusiv taxele produsului care face obiectul Comenzii, precum și costurile de livrare (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) și alte costuri, și când valoarea acestor taxe nu poate fi determinată - despre obligația de a le plăti, Clientul este informat pe site-ul magazinului online la plasarea Comenzii, inclusiv în momentul efectuării Clientul își exprimă dorința de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
-
Procedura pentru încheierea unui Acord de vânzări în Magazinul online utilizând Formularul de comandă
-
Încheierea contractului de vânzare între client și vânzător are loc după ce clientul a plasat o comandă în magazinul online în conformitate cu punct 2.1.2 din Regulamente.
-
După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă Comanda pentru executare. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare are loc prin trimiterea către Client a unui e-mail corespunzător la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii, care conține cel puțin declarația Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementarea și confirmarea încheierii contractului de vânzare. La primirea e-mailului de mai sus de către Client, se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.
-
-
Consolidarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului Contractului de vânzare încheiat are loc prin (1) furnizarea prezentelor Reglementări pe site-ul magazinului online și (2) trimiterea către Client a mesajului de e-mail menționat la punctul 3.3.2. Din Regulamente. Conținutul contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul IT al magazinului online al vânzătorului.
-
-
METODE ȘI TERMENE DE PLATĂ PENTRU PRODUS
-
Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată în temeiul Contractului de vânzare:
-
Ramburs la livrare.
-
Plata în numerar la ridicarea personală.
-
Plata prin transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului.
-
Bancă: Banca Polska Kasa Opieki SA.
-
Numar de cont: 61 1240 3321 1111 0000 2853 8840.
-
-
Plăți electronice și plăți cu cardul prin intermediul site-ului web Transferuj.pl - posibile căi actuale plățile sunt specificate pe site-ul magazinului online la plasarea unei comenzi și pe site-ul http://transferuj.pl.
-
Decontările tranzacțiilor cu plăți electronice și carduri de plată se efectuează în conformitate cu alegerea Clientului prin intermediul site-ului Transferuj.pl. Serviciul de plăți electronice și carduri de plată este furnizat de:
-
Transferuj.pl - compania Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna (fosta Brachia Sp. J.) cu sediul social în Poznań (sediul social: Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań), înscrisă în Registrul antreprenorilor din Registrul Curții Naționale sub numărul 0000412357, dosarele de înregistrare păstrate de Judecătoria Poznań - Nowe Miasto i Wilda din Poznań, capital social în valoare de 4.798.500,00 PLN achitat integral, NIP: 7773061579.
-
-
-
-
Data plății:
-
Dacă clientul alege plăți în numerar la ridicare personală, plată prin transfer bancar, plăți electronice sau plată cu card de credit, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristic de la data Contractului de vânzare.
-
Dacă Clientul alege plata ramburs la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.
-
-
-
COST, METODE ȘI DATA LIVRĂRII ȘI PRIMIREA PRODUSULUI
-
Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul Republicii Polonia.
-
Livrarea Produsului către Client este plătibilă, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe site-ul magazinului online. la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă dorința de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
-
Colectarea personală a Produsului de către Client este gratuită.
-
Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare sau colectare a Produsului:
-
Livrare poștală, ramburs.
-
Serviciu de curierat, serviciu de curierat ramburs.
-
Colecție personală la: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice - În următoarele zile: luni, marți, miercuri, vineri - de la 10:00 la 18:00, joi - de la 9:00 la 17:00 și sâmbătă - de la 10:00 la 14.00 (excluzând sărbătorile publice).
-
-
Data livrării Produsului către Client totaluri până la 7 zile lucrătoarecu excepția cazului în care se specifică un termen mai scurt în descrierea produsului sau la plasarea comenzii. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, data de livrare este cea mai lungă dată dată, care însă nu poate depăși 7 zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:
-
Dacă Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar sau a contului de decontare a Vânzătorului.
-
Dacă Clientul alege modalitatea de plată la livrare - de la data Contractului de vânzare.
-
-
Termenul limită pentru preluarea Produsului de către Client - dacă Clientul selectează o colecție personală de Produs, Produsul va fi gata de colectare la timp de către Client până la 7 zile lucrătoarecu excepția cazului în care se specifică un termen mai scurt în descrierea produsului sau la plasarea comenzii. În cazul Produselor cu condiții diferite de pregătire pentru colectare, termenul de pregătire pentru colectare este cel mai lung termen prevăzut, care, totuși, nu poate depăși 7 zile lucrătoare. Clientul va fi informat suplimentar de către Vânzător cu privire la disponibilitatea Produsului pentru colectare prin intermediul trimiterea unui e-mail adecvat la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii. Începutul perioadei de pregătire a Produsului pentru colectarea de către Client este calculat după cum urmează:
-
Dacă Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar sau a contului de decontare a Vânzătorului.
-
Dacă Clientul alege ramburs - de la data Contractului de vânzare.
-
-
-
RECLAMAREA PRODUSULUI
(SE APLICĂ CONTRACTELOR DE VÂNZARE ÎNCHEIATE DIN 25 DECEMBRIE 2014)-
Baza și sfera răspunderii Vânzătorului față de Client, în cazul în care Produsul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție), sunt definite de legea general aplicabilă, în special în Codul civil.
-
Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului un Produs fără defecte. Sunt specificate informații detaliate despre răspunderea Vânzătorului pentru un defect al Produsului și drepturile Clientului pe site-ul magazinului online în fila „ Reclamații cu privire la bunuri".
-
Reclamația poate fi trimisă de client, de exemplu:
-
În scris la adresa: MiedNiewice 167, 96-100 Miedniewice;
-
în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: magazin @ KeeShoes;
-
-
Se recomandă Clientului să furnizeze în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe cu privire la obiectul reclamației, în special tipul și data defectului; (2) solicitați o metodă de aducere a produsului în conformitate cu Acordul de vânzare sau o declarație de reducere a prețului sau retragere din Acordul de vânzare; și (3) datele de contact ale persoanei care depune reclamația - acest lucru va facilita și accelera examinarea reclamației de către Vânzător. Cerințele prevăzute în fraza precedentă sunt doar recomandări și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației.
-
Vânzătorul va răspunde imediat la reclamația Clientului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii sale. Nerespectarea Vânzătorului în perioada menționată mai sus înseamnă că Vânzătorul a considerat plângerea justificată.
-
În cazul în care Vânzătorul răspunde la reclamația Clientului sau la executare Drepturile clientului în temeiul garanției Va fi necesar să livrăm produsul vânzătorului, clientul va fi solicitat de vânzător să livreze produsul pe cheltuiala vânzătorului la adresa MiedNiewice 167, 96-100 Miedniewice. Dacă totuși, din cauza tipului de defect, a tipului Produsului sau a metodei de instalare a acestuia, livrarea Produsului de către Client ar fi imposibilă sau excesiv de dificilă, Clientul va fi rugat să pună la dispoziție Produsul Vânzătorului, după programare prealabilă, la locul unde se află Produsul.
-
Cererea de livrare a Produsului menționat la punct 6.6 din Regulamente nu afectează termenul de răspuns al Vânzătorului la reclamația Clientului menționată la punct 6.5 din Regulamente și nu încalcă dreptul Clientului de a solicita Vânzătorului dezasamblarea Produsului defect și reinstalarea Produsului după înlocuirea cu unul fără defecte sau eliminarea defectului menționat la art. 561 [1] din Codul civil.
-
-
METODE EXTRAJUDICIALE DE REZOLVARE A RECLAMĂRILOR ȘI DE EXECUTARE A RECLAMĂRILOR, CA ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
-
Informații detaliate cu privire la posibilitatea pentru Clientul care este consumator de a utiliza mijloace extrajudiciare de a trata plângerile și despăgubirile și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale Ombudsmanilor consumatorilor (municipali), organizații sociale ale căror sarcinile legale includ protecția consumatorilor, inspectoratele inspecției comerciale și la următoarele adrese de internet ale Oficiului pentru concurență și protecția consumatorilor: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php și http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
Clientul care este consumator are următoarele posibilități exemplare de utilizare a metodelor extrajudiciare de plângere și de reparare:
-
Clientul este îndreptățit să se adreseze unei instanțe permanente amiabile pentru consumatori menționată la art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2001, nr. 4, articolul 25, cu modificările ulterioare), cu o cerere de soluționare a unui litigiu care rezultă din acordul de vânzare încheiat. Regulile de organizare și funcționare a instanțelor permanente de arbitraj ale consumatorilor sunt specificate în ordonanța ministrului justiției din 25 septembrie 2001 privind regulile de organizare și funcționare a instanțelor permanente de arbitraj ale consumatorilor. (Jurnalul Legilor 2001, nr. 113, articolul 1214).
-
Clientul este îndreptățit să solicite inspectorului provincial de inspecție comercială, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Jurnalul de legi din 2001, nr. 4, punctul 25, cu modificările ulterioare), cu o cerere de inițiere a unei proceduri de mediere privind soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre client și Vânzător. Informații cu privire la regulile și procedura procedurii de mediere efectuate de inspectorul provincial al inspecției comerciale sunt disponibile la birouri și pe site-urile web ale inspectoratelor provinciale individuale ale inspecției comerciale.
-
Clientul poate obține ajutor gratuit în soluționarea litigiului dintre client și vânzător, folosind, de asemenea, gratuit asistența unui ombudsman pentru consumatori (municipal) sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (inclusiv Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Consilierea este oferită de Federația Consumatorilor la linia telefonică gratuită pentru consumatori, numărul 800 007 707 și de Asociația Consumatorilor din Polonia, la adresa de e-mail: [email protected].
-
-
La adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor între consumatori și antreprenori la nivelul UE (platforma ODR). Platforma ODR este un site web interactiv și multilingv cu un ghișeu unic pentru consumatori și antreprenori care caută soluționarea extrajudiciară a unui litigiu referitor la obligațiile contractuale care decurg dintr-un discurs de vânzare online sau un contract pentru furnizarea de servicii.
-
-
DREPTUL DE A RETRAGA DIN CONTRACT
(SE APLICĂ CONTRACTELOR DE VÂNZARE ÎNCHEIATE DIN 25 DECEMBRIE 2014)-
Un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din acesta fără a da un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la punct 8.8 din Regulamente. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia. Declarația de retragere din contract poate fi depusă, de exemplu:
-
În scris la adresa: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice;
-
în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: magazin @ KeeShoes;
-
-
Un model exemplar de formular de retragere este inclus în anexa 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și este disponibil suplimentar pe site-ul magazinului online din fila „Produse returnate”". Consumatorul poate folosi șablonul formular, dar nu este obligatoriu.
-
Perioada de retragere din contract începe:
-
pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul emite Produsul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate (de ex. Contractul de vânzare) - de la preluarea Produsului de către consumator sau de către o terță parte desemnată de acesta, altul decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) include multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la intrarea în posesia ultimului produs, lot sau parte sau (2) constă în livrarea regulată a produselor pentru o perioadă specificată - de la intrarea în posesia primului Produs;
-
pentru alte contracte - de la data încheierii contractului.
-
-
În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat nul.
-
Vânzătorul este obligat să primească imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației consumatorului la retragerea din contract, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costul de livrare a produsului (cu excepția costuri suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de Client, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online). Vânzătorul va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică costuri pentru el. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să colecteze el însuși produsul de la consumator, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până când produsul este returnat sau consumatorul furnizează dovada returnării sale, oricare ar fi primul.
-
Consumatorul este obligat să fie imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care s -a retras din contract, să returneze produsul vânzătorului sau să -l transfere persoanei autorizate de vânzător pentru preluare, cu excepția cazului în care vânzătorul a propus că va colecta el însuși produsul. Pentru a menține termenul limită, este suficient să trimiteți înapoi produsul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul poate returna produsul la următoarea adresă: MiedNiewice 167, 96-100 Miedniewice.
-
Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii Produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.
-
Costuri posibile legate de retragerea consumatorului din contract, pe care consumatorul este obligat să le suporte:
-
În cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare a Produsului decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online, Vânzătorul nu este obligat să restituie costurile suplimentare suportate de consumator.
-
Consumatorul suportă costurile directe ale returnării Produsului.
-
În cazul unui produs care este un serviciu, a cărui executare - la cererea expresă a consumatorului - a început înainte de termenul de retragere din contract, consumatorul care își exercită dreptul de a se retrage din contract după efectuarea unei astfel de cereri , este obligat să plătească pentru serviciile îndeplinite până la retragerea din contract. Cuantumul plății este calculat proporțional cu domeniul de aplicare al serviciului furnizat, luând în considerare prețul sau remunerația convenită în contract. Dacă prețul sau remunerația sunt excesive, baza pentru calcularea acestei sume este valoarea de piață a serviciului furnizat.
-
-
Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu este disponibil consumatorului în legătură cu contractele:
-
(1) pentru furnizarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu consimțământul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că, după efectuarea serviciului de către Vânzător, își va pierde dreptul să se retragă din contract; (2) în cazul în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din contract; (3) în care obiectul serviciului este un produs nefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale; (4) în care obiectul serviciului este un produs care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate; (5) în care obiectul serviciului este un produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea pachetului nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă pachetul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul serviciului sunt Produse care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri; (7) în cazul în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile de pe piață asupra căruia Vânzătorul nu are control; (8) în care consumatorul a solicitat în mod expres Vânzătorului să vină la el pentru reparații sau întrețineri urgente; în cazul în care Vânzătorul oferă servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de consumator, sau furnizează alte Produse decât piese de schimb necesare reparării sau întreținerii, consumatorul are dreptul să se retragă din contract în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare; (9) în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare; (10) pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament; (11) încheiat printr-o licitație publică; (12) pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât în scopuri rezidențiale, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, sport sau evenimente culturale, dacă contractul indică ziua sau perioada de prestare a serviciilor; (13) pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu acordul expres al consumatorului înainte de termenul de retragere din contract și după informarea Vânzătorului despre pierderea dreptului de retragere din contracta.
-
-
-
DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII
-
Această secțiune a regulamentelor și prevederile cuprinse în acesta se aplică numai clienților și utilizatorilor de servicii care nu sunt consumatori.
-
Vânzătorul are dreptul să se retragă din Contractul de vânzare încheiat cu Clientul care nu este consumator în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. Retragerea din Contractul de vânzare în acest caz poate avea loc fără a oferi un motiv și nu dă naștere la nicio revendicare din partea Clientului care nu este consumator împotriva Vânzătorului.
-
În cazul Clienților care nu sunt consumatori, Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv solicitarea unei plăți anticipate în totalitate sau parțial, indiferent de modalitatea de plată aleasă de Client și de faptul încheierii unui Contract de vânzare .
-
La eliberarea Produsului de către Vânzător către transportator, beneficiile și sarcinile asociate Produsului și riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a Produsului vor fi transferate Clientului care nu este consumator. Într-un astfel de caz, Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru orice pierdere, defect sau deteriorare a Produsului care rezultă din acceptarea acestuia pentru transport până când nu este livrat Clientului și pentru întârzierea transportului expediției.
-
Dacă Produsul este trimis Clientului prin intermediul unui transportator, Clientul care nu este consumator este obligat să inspecteze coletul în timp și în modul acceptat pentru astfel de colete. Dacă constată că Produsul a fost pierdut sau deteriorat în timpul transportului, este obligat să efectueze toate acțiunile necesare pentru a determina răspunderea transportatorului.
-
În conformitate cu art. 558 § 1 din Codul civil, răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produs față de Clientul care nu este consumator este exclusă.
-
În cazul Clienților care nu sunt consumatori, Furnizorul de servicii poate rezilia contractul pentru furnizarea de Servicii electronice cu efect imediat și fără a da motive, trimitând Clientului o declarație adecvată.
-
Răspunderea furnizorului de servicii / vânzătorului față de destinatarul / clientul de serviciu care nu este consumator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât ca parte a unei singure cereri, cât și pentru toate cererile în total - până la suma din prețul plătit și costurile de livrare în temeiul contractului de vânzare, dar nu mai mult de până la suma de o mie de zloti. Furnizorul de servicii / Vânzătorul este răspunzător față de Destinatarul Serviciului / Clientul care nu este consumator doar pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este responsabil pentru beneficiile pierdute în raport cu Beneficiarul Serviciului / Clientul care nu este un consumator.
-
Orice litigii apărute între Vânzător / Furnizorul de servicii și Clientul / Beneficiarul serviciului care nu este consumator vor fi supuse instanței judecătorești competente asupra sediului Vânzătorului / Furnizorului de servicii.
-
-
DISPOZIȚII FINALE
-
Acordurile încheiate prin intermediul magazinului online sunt încheiate în limba poloneză.
-
Modificarea regulamentelor:
-
Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica regulamentele din motive importante, și anume: modificări ale legii; modificări ale metodelor de plată și livrare - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor prezentului regulament.
-
În cazul încheierii de contracte continue pe baza prezentelor reglementări (de exemplu, furnizarea de servicii electronice - Cont) reglementările modificate obligă Destinatarul serviciului dacă cerințele specificate la art. 384 și 384 [1] din Codul civil, adică Destinatarul serviciului a fost informat în mod corespunzător cu privire la modificări și nu a reziliat contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care modificarea regulamentului are ca rezultat introducerea unor noi taxe sau o creștere a taxelor existente, Beneficiarul serviciului care este consumator are dreptul să se retragă din contract.
-
În cazul încheierii de contracte de altă natură decât contractele continue (de exemplu, acordul de vânzare) pe baza prezentelor regulamente, modificările regulamentelor nu vor încălca în niciun fel drepturile dobândite ale beneficiarilor serviciilor / clienților care sunt consumatori înainte de data de la intrarea în vigoare a modificărilor Regulamentelor, în special, modificările Regulamentelor nu vor avea impact asupra Comenzilor deja plasate sau plasate și Acordurilor de vânzare încheiate, implementate sau efectuate.
-
-
În chestiuni care nu sunt acoperite de aceste regulamente, se vor aplica dispoziții generale ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Journal of Laws 2002 nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare); pentru acordurile de vânzare încheiate din 25 decembrie 2014 cu clienții care sunt consumatori - prevederile Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827 modificat); și alte dispoziții relevante din legislația general aplicabilă.
-