Reclamații
Pentru toate produsele achiziționate în magazinul Butymodne.pl, aveți dreptul la drepturile datorate nerespectării bunurilor cu contractul pe o perioadă de 2 ani de la data achiziției în conformitate cu Legea din 27 iulie 2002 privind condiții specifice de vânzare a consumatorilor și modificarea Codului civil (Jurnalul de legi nr. 2002, nr. 141, cu modificările ulterioare).
Procedura reclamațiilor
Pentru a lua în considerare reclamația, vă rugăm să trimiteți următoarele informații:
- descrierea defectului și circumstanțele apariției acestuia,
- 4 până la 5 fotografii care prezintă produsul defect. Fotografiile ar trebui să includă întregul articol (față și spate), precum și locul care conține defectul. În cazul unei plângeri cu privire la încălțăminte, vă rugăm să trimiteți o fotografie suplimentară a talpii,
- Vă rugăm să trimiteți fotografii prin e-mail la sklep @ KeeShoes. Vă încurajăm să utilizați următoarele formate foto: ZIP, JPEG, RAR.
- După primirea tuturor informațiilor, reclamația va fi procesată imediat. Veți primi informații despre procedura ulterioară cât mai curând posibil.
Condiții de plângere
Reclamațiile sunt supuse unor defecte ascunse cauzate din culpa producătorului.
Reclamațiile nu sunt supuse:
- uzura naturala a pantofilor,
- piese înlocuibile, de ex. tocuri sau șireturi,
- deteriorări mecanice (abraziune, rupere, rupere sau zgâriere, detașarea decorațiunilor, fermoar, cauciuc etc.) și daune rezultate din lipsa sau întreținerea necorespunzătoare,
- daune rezultate din utilizarea încălțămintei și îmbrăcămintei contrare utilizării prevăzute a acestora,
- decolorarea îmbrăcămintei sau a picioarelor prin încălțăminte realizată pe o căptușeală colorată natural,
- confortul încălțămintei, încălzirea încălțămintei (cu excepția cazului în care descrierea spune că mărfurile sunt rezistente la apă).
Trebuie să fim anunțați despre neconformitatea mărfurilor cu contractul în cel mult două luni de la constatarea neconformității. Mai mult, după constatarea neconformității, bunurile deteriorate nu pot fi utilizate.
La adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor între consumatori și antreprenori la nivelul UE (platforma ODR). Platforma ODR este un site web interactiv și multilingv cu un ghișeu unic pentru consumatori și antreprenori care caută soluționarea extrajudiciară a unui litigiu referitor la obligațiile contractuale care decurg dintr-un discurs de vânzare online sau un contract pentru furnizarea de servicii.